Reiki, talpreflexológia, svéd, cellulit és babamasszázs

Fodor Anett



Párkapcsolati tanácsadás

Brasnyó Mónika












ÚJ SZOLGÁLTATÁS!

ÚJ!   Gyerekjóga    ÚJ!
ÚJ!   Zóna jóga   ÚJ!


A JÓGA több mint ötezer éves "művészete" Indiából ered, alapjait 2500 éve foglalták először írásba. A jóga így az emberi test és lélek tudatos fejlesztésének legrégebbi fennmaradt módszere.

A jóga ellazít, erősít, fiatalít, harmonizál, megfelelően szabályozza életfunkcióinkat, feltölt energiával, még szépítő hatása is van!

A jóga elsősorban a testi egészséget szolgálja. A jógagyakorlatok hatása által megerősödik, tartóssá válik az ember egészsége, s még a várható élethossz is megnő.



ÁLLANDÓ ÓRÁINK

  H K Sz Cs P Szo Vas
08:30

Dinamikus
jóga
gerincjógás
elemekkel

Mónika

Kisbabás jóga

Ildi

Hot
jóga

Mónika

Pilates

Ildi

09:00

Agni
jóga

Erzsi

10:00

Nagybabás jóga

Ildi

Kanga

Niki

16:30

RTM

Niki

Kis-
mama
Jóga

Ildi

16.15
Gyerekjóga

Mónika

Kis-
mama
Jóga

Ildi

17:00

Acro
yoga

Erzsi

17:30
18:00

Dinamikus
jóga
gerincjógás
elemekkel

Mónika

Hot Jóga

Norina

Zóna
jóga

Mónika

Dinamikus
jóga

Erzsi

18:30

Hot
jóga

Mónika

19:00

Jóga-
pilates

Mónika

Csipőnyitó
vinyásza

Erzsi

Dinamikus
jóga
soft ballal

Erzsi

Jóga-
pilates

Erzsi

19:30

Hot jóga
hangtálas csakra tisztítással

Mónika


Jóga és Relaxációs Centrumunkban a következő óráinkon vehetsz részt:

  • Sulis jóga: 7-12 éves korosztály számára ajánlott. Az óra során váltakozik az intenzitás. Rengeteg játék szerepel az anyagban, amit ászanák keretében végzünk. Minden órán van ügyességi és meditációs feladat, hogy megtanuljuk a koncentrációt, egyre könnyebben lazítsuk el a  testet és lelket is. Páros testgyakorlás, mely az erőt, hajlékonyságot fejleszti és az önbizalmat. Sok vidámság, hogy a gyerkőcök ebben a stresszes világban feltöltődjenek.
  • Agni jóga: Ha fogyni szeretnél, ha erősödni szeretnél, ha szeretnél hajlékonyabb lenni, megfiatalodni, vagy egyszerűen csak jól érezni magad a bőrödben, akkor az Agni jóga órát neked találták ki! Az Agni jóga 30 jógapóz dinamikus egymásutánja röpke másfél óra alatt, 30 fokban. Az Agni jóga célja az emésztés tüzének felélesztése, ami által a szervezet sejtszintű méregtelenítése érhető el. HA még nem jógáztál, és bírod az enyhén fűtött termet, akkor ezzel az óratípussal érdemes kezdened. Az órákhoz folyamatosan csatlakozhatsz.
    Az Agni-jóga a hatha jóga egyik különleges változata. 30 fokos teremben végzik, célja, hogy az európai ember testének belső tüzét élesztgesse, segítse a jó emésztést, egészségessé tegyen, méregtelenítsen. Minden pózt 21 légzésig tart ki, így a test megtelik oxigénnel, átjárja az izmokat is. Az órákon a folyamatos légzés jellemző, melyet egyenletesen és tudatosan kell végezni. Ezt a légzést ötvözi az Agni-jóga a különböző, folyamatos ászanákkal, melyet aztán kellemes relaxáció követ. Annyi pozitív hatása van, hogy napestig sorolhatnám, különlegessége, hogy az érzelmektől kezdve a sejtszintig mindenhol hat.
  • Csípőnyitó vinyásza: A csípőnyitó vinyásza félúton helyezkedik el a kitartott, és a dinamikus jógagyakorlás között. Dinamikus napüdvözletekkel készítjük fel a testet a jógagyakorlásra, majd 8 légzésig kitartott ászanákkal folytatjuk. Az óra nem kötött sorozat gyakorlásából áll, hanem mindig változó. Különös figyelmet szentel a csípő nyitásának, teljes átmozgatásának. Ideális azoknak, akik fejleszteni szeretnék az állóképességüket, és hajlékonyságukat. Sokan elsőre a csípőnyitásból lassú, nyugodt, belelazulós órát képzelnek el, de ez az óratípus jelentősen fejleszti az állóképességedet, lenyújtja az izmaidat, és lehetővé teszi, hogy harmóniába kerülj önmagaddal. Kihívást jelentő óratípus, tested minden izmát átmozgatja, elmédet pedig ellazítja. Egyszerre képvisel erőt, és hajlékonyságot.
  • Jógapilates: Rendkívül sok színű és változatos óra. Kiválóan ötvözi a jóga és pilates elemeit. Az óra első felében szerepel a bemelegítés, napüdvözlet és minden izmot igénybevevő ászanák (gyakorlatok) folytonossága. Mivel a légzés általában a jóga és pilates között ellentétesen történik,így az óra 2. felében végezzük a pilates elemeket. Ami kemény hasizmot eredményez, ugyanis a pilates rendkívül has központú. Végül nyújtással fejezzük be az órát. Aki szép, formás hasat szeretne, itt a helye!
  • Hot jóga: Minden izom csoportot átmozgat, alakot formál, méregtelenít, energetizál, harmonizál. Mivel 30-35 fokban végezzük a gyakorlatokat, óra végén akár 1-2 kilóval könnyebbek lehetünk.
  • Dinamikus jóga: Nálunk ez az óra típus az alapja az összes jóga órának. Az óra során folyamatosan, áramlásos jelleggel végezzük az ászanákat (gyakorlatokat). Minden testrészt szépen formál, szálkásít. A központi rész természetesen a hát. Légző gyakorlatokkal történik a kezdés, majd követi a napüdvözlet (bemelegítés), utána kemény izom munka nyújtásokkal és végül a meditáció, amit rohanó világunkban mindenkinek meg kellene tanulnia.
  • Zóna jóga: Lényege, hogy a bemelegítés és Napüdvözlet után, a különböző szakaszok váltakozó intenzitásúak. Az aktív szakaszok után pihenő, nyújtó ászanák következnek. Ez ismétlődik egész óra alatt. Jótékonyan hat a szívre, mert edzi azt. Fogyasztó, szálkásító hatása nem marad el, mint ahogyan az izmok nyújtása sem. Az óra végén 5-7 perces pihenő, relax nyugtatja meg a megdolgozott testet.
  • Acro yoga: "A repülés Síva és Shakti tánca, mely megtestesíti az erős alapenergiákat és a folyékony, fogékony energiákat."
    Az acroyoga páros jógagyakorlás. A repülő ember (flyer) élvezheti a fordított testtartások minden előnyös hatását, megtapasztalhatja a repülés élményét, a tartó ember (base) csontjai, és izmai erejét kihasználva mozgatja a társát, közben a csontjaira nehezedő nyomás hatására, hozzájárul csontjai egészségének fenntartásához. Olyan felszabadító erejű gyakorlás, mely összehozza a játékosságot, a kreativitást, és a jóga tudatosságát. Felszabadítja a bennünk rejlő belső gyermeket. Az akrobatikus repülés a résztvevők aktív segítségét igénylik, így fejleszti a csapatszellemet, a kommunikációt, és a másokhoz való kapcsolatunkat. Ideális párok számára, kapcsolatuk elmélyítésére, de nem csak nekik szól. Emellett rövid idő alatt speciális izomerőre teszünk szert, növekszik önbizalmunk. Az órán megélheted a félelmek elengedését, a felhőtlen boldogságot, a feszültség kioldódását, és az energiával való feltöltődést.
  • Dinamikus jóga soft ballal A dinamikus jógaóra egészül ki soft ball használatával. Az óra során folyamatosan, áramlásos jelleggel végezzük az ászanákat (gyakorlatokat), kiegészítve soft ballal. Mivel az izomcsoportokat sajátos szögben dolgoztatja, szép tónusú izomzatot alakít ki. Fejleszti az egyensúlyérzetet, a préseléssel történő gyakorlatok izmainknak szép formát kölcsönöznek. A labda használata segíti a gyakorlatok helyes végrehajtását, a helyes ízületi szög megtartását. Emellett játékos, színes, vidám. Légző gyakorlatokkal történik a kezdés, majd követi a napüdvözlet (bemelegítés), utána kemény izom munka nyújtásokkal és végül a meditáció, amit rohanó világunkban mindenkinek meg kellene tanulnia.

MINDEN HÓNAPBAN SZOMBATONKÉNT

  • Külsős kollégák érkeznek hozzánk

    A pontos időpontokról Facebook-os oldalunkon tájékozódhatsz!


    Minden hónapban szombatonként külsős kollégák érkeznek hozzánk. Így működik nálunk:
    • - hangtálas meditáció
    • - csontkovácsolás
    • - NLP-s egyéni kezelés
    • - táplálkozási tanácsadás

    Helyszín: Tata, Ady Endre út. 39. Prana Jóga és Relaxációs Centrum www.prana-jogacentrum.hu


    Bővebb info:
    Brasnyó Mónika, 06 30/392-8439
Bővebben SZOLGÁLTATÁSAINKRÓL...