Reiki, talpreflexológia, svéd, cellulit és babamasszázs

Fodor Anett



Párkapcsolati tanácsadás

Brasnyó Mónika



Kineziológia

Hódi Anikó












ÚJ SZOLGÁLTATÁS!

ÚJ!   Gyerekjóga    ÚJ!
ÚJ!   Acro Yoga   ÚJ!


A JÓGA több mint ötezer éves "művészete" Indiából ered, alapjait 2500 éve foglalták először írásba. A jóga így az emberi test és lélek tudatos fejlesztésének legrégebbi fennmaradt módszere.

A jóga ellazít, erősít, fiatalít, harmonizál, megfelelően szabályozza életfunkcióinkat, feltölt energiával, még szépítő hatása is van!

A jóga elsősorban a testi egészséget szolgálja. A jógagyakorlatok hatása által megerősödik, tartóssá válik az ember egészsége, s még a várható élethossz is megnő.



ÁLLANDÓ ÓRÁINK

  H K Sze Cs P Szo Vas
08:30

Dinamikus
jóga
gerincjógás
elemekkel

Mónika

Kisbabás jóga

Ildi

Hot
jóga

Mónika

Pilates

Ildi

09:00

Agni
jóga

Erzsi

10:00

Nagybabás jóga

Ildi

Kanga

Niki

16:30

RTM

Niki

Kis-
mama
Jóga

Ildi

16.15
Gyerekjóga

Mónika

Kis-
mama
Jóga

Ildi

17:00

Acro
yoga

Erzsi

17:30
18:00

Dinamikus
jóga
gerincjógás
elemekkel

Mónika

Hot Jóga

Norina

Zóna
jóga

Mónika

Dinamikus
jóga

Erzsi

18:30

Hot
jóga

Mónika

19:00

Jóga-
pilates

Mónika

Csipőnyitó
vinyásza

Erzsi

Dinamikus
jóga
soft ballal

Erzsi

Jóga-
pilates

Erzsi

19:30

Hot jóga
hangtálas csakra tisztítással

Mónika


Jóga és Relaxációs Centrumunkban a következő óráinkon vehetsz részt:

  • ÚJ! Jógapilates: Rendkívül sok színű és változatos óra. Kiválóan ötvözi a jóga és pilates elemeit. Az óra első felében szerepel a bemelegítés, napüdvözlet és minden izmot igénybevevő ászanák (gyakorlatok) folytonossága. Mivel a légzés általában a jóga és pilates között ellentétesen történik,így az óra 2. felében végezzük a pilates elemeket. Ami kemény hasizmot eredményez, ugyanis a pilates rendkívül has központú. Végül nyújtással fejezzük be az órát. Aki szép, formás hasat szeretne, itt a helye!
  • Hot jóga: Minden izom csoportot átmozgat, alakot formál, méregtelenít, energetizál, harmonizál. Mivel 30-35 fokban végezzük a gyakorlatokat, óra végén akár 1-2 kilóval könnyebbek lehetünk.
  • Dinamikus jóga: Nálunk ez az óra típus az alapja az összes jóga órának. Az óra során folyamatosan, áramlásos jelleggel végezzük az ászanákat (gyakorlatokat). Minden testrészt szépen formál, szálkásít. A központi rész természetesen a hát. Légző gyakorlatokkal történik a kezdés, majd követi a napüdvözlet (bemelegítés), utána kemény izom munka nyújtásokkal és végül a meditáció, amit rohanó világunkban mindenkinek meg kellene tanulnia.
  • Power jóga: Kizárólag edzettebb vendégeknek ajánljuk ez a jóga fajtát, ugyanis komoly izommunka szükséges hozzá. Főleg erőt igénylő ászanákból épül fel az óra, nyújtó elemekkel kombinálva. Így a test szálkásodása gyorsabban történik, mint a hagyományos hatha jóga esetében. Az óra végén itt is szerepel az elengedhetetlen meditáció, hogy lelkileg is feltöltődjön mindenki.
  • Acro yoga: "A repülés Síva és Shakti tánca, mely megtestesíti az erős alapenergiákat és a folyékony, fogékony energiákat."
    Az acroyoga páros jógagyakorlás. A repülő ember (flyer) élvezheti a fordított testtartások minden előnyös hatását, megtapasztalhatja a repülés élményét, a tartó ember (base) csontjai, és izmai erejét kihasználva mozgatja a társát, közben a csontjaira nehezedő nyomás hatására, hozzájárul csontjai egészségének fenntartásához. Olyan felszabadító erejű gyakorlás, mely összehozza a játékosságot, a kreativitást, és a jóga tudatosságát. Felszabadítja a bennünk rejlő belső gyermeket. Az akrobatikus repülés a résztvevők aktív segítségét igénylik, így fejleszti a csapatszellemet, a kommunikációt, és a másokhoz való kapcsolatunkat. Ideális párok számára, kapcsolatuk elmélyítésére, de nem csak nekik szól. Emellett rövid idő alatt speciális izomerőre teszünk szert, növekszik önbizalmunk. Az órán megélheted a félelmek elengedését, a felhőtlen boldogságot, a feszültség kioldódását, és az energiával való feltöltődést.
  • Dinamikus jóga soft ballal A dinamikus jógaóra egészül ki soft ball használatával. Az óra során folyamatosan, áramlásos jelleggel végezzük az ászanákat (gyakorlatokat), kiegészítve soft ballal. Mivel az izomcsoportokat sajátos szögben dolgoztatja, szép tónusú izomzatot alakít ki. Fejleszti az egyensúlyérzetet, a préseléssel történő gyakorlatok izmainknak szép formát kölcsönöznek. A labda használata segíti a gyakorlatok helyes végrehajtását, a helyes ízületi szög megtartását. Emellett játékos, színes, vidám. Légző gyakorlatokkal történik a kezdés, majd követi a napüdvözlet (bemelegítés), utána kemény izom munka nyújtásokkal és végül a meditáció, amit rohanó világunkban mindenkinek meg kellene tanulnia.
Kérjük látogasson vissza később, programjaink a héten frissülni fognak!